Garantie si reclamatii
Ce produse sunt acoperite de garanție?
Oferim o garanție de 24 de luni pentru toate produsele din oferta noastră, cu excepția cazului în care este specificată o garanție mai mare.
Unde să revendicați bunurile în garanție?
Dacă produsul dvs. nu funcționează corect, puteți solicita garanția. Avem o garanție de 24 de luni pentru toate dispozitivele electronice din oferta noastră.
Garanția nu se aplică în cazul:
- Daune fizice
- Uzură de la utilizare
- Eșecuri care au apărut din cauza utilizării incorecte, inadecvate și neglijente a produsului
Trimiteți-ne produsul sau aduceți-l la adresa: TopRobot, Nová Rožňavská 134/A, 831 04 Bratislava.
Marfa trebuie returnată în ambalajul original și nedeteriorat, cu toate accesoriile incluse. În caz contrar, cererea de reclamație va fi respinsă sau soluționată doar parțial.
Pot schimba sau returna bunurile?
Produsul poate fi schimbat cu un alt produs de valoare egală sau mai mare. Bunurile trebuie să fie ambalate corespunzător și nedeteriorate.
Aveți dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea coletului și aveți, de asemenea, dreptul la un schimb de produs sau o rambursare.
Produsul pe care doriți să îl returnați sau să îl schimbați trebuie să fie nedeteriorat. Acesta trebuie returnat în ambalajul original și nedeteriorat, cu toate accesoriile. În caz contrar, cererea de rambursare sau schimbul respins sau rezolvat doar parțial.
Trimiteți-ne produsul sau aduceți-l la următoarea adresă în termen de 14 zile de la primirea coletului: TopRobot, Nová Rožňavská 134/A, 831 04 Bratislava.